Bildet mitt
Veronica, det er meg! Er 17 år og er fra Seljord. Har to søsken. Er en blid og positiv person, som er glad i å bli kjent med nye mennesker:) Jeg stiller alltid opp for vennene mine. Jeg er vel også en ganske munter person, som liker å ha det morro, jeg blir stressa av å sitte stille en hel dag! Jeg har gått på vg1 Helse og sosial på Skogmo vgs i Skien og bodde der 1 år. Nå skal jeg videre til Lunde å gå på helsefagarbeider. Jeg vil bli Diabetessykepleier, har interesse for dette fordi jeg har diabetes selv.

onsdag 19. august 2009

Skolestart, dødsfall og begravelse..

11 August våknet jeg rundt halv ti, jeg skulle begynne på skolen kl 12 på Lunde vgs,
mamma kjørte meg:) Der møtte jeg Christina, som jeg ikke har sett hele sommeren! <3
Vi gikk inn i kantina og hørte på en lang tale fra rektor, så stakk vi til klassene.
Jeg kom heldigvis i klasse med Christina da! Virker som en hyggelig gjeng jeg har kommet i klasse med til nå i alle fall;) 2HEAB heter klassen vår:)Men første skoledag endte dårlig for meg, jeg og mamma var på butikken da venninna mi, Magnhild ringer og forteller meg noe grusomt som har skjedd.. Håkon er død. Jeg spurte hu mange ganger om hun kødda, jeg trodde ikke på hu til og med etter at hu la på, jeg blei helt sjokkert og trodde ikke det jeg hørte.. Men det var sant, og det påvirket utrolig mange hva som hadde skjedd. Jeg gikk i klasse med han i 10 år, så det var ganske vanskelig å forstå. Tirsdag 18. August var det begravelse, det var så utrolig mange folk som kom, krirka var så full at mange måtte stå ute. Det var en veldig fin begravelse og en veldig trist. Det var på en måte vårt siste farvel med deg, Håkon.
Håper du har det bedre der du er nå.. Hvil i fred Håkon Tørre Grinaker.<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar